duminică, 1 februarie 2009

Trei saptamani

Când am început să cerem Ajutor pentru Laura, aveam atâtea planuri şi idei, încât nu credeam că nu vom putea strânge 35.000 de euro pentru operaţia în Germania.

Pe parcurs am realizat că lucrul acesta e mult prea greu. Amărăciunea ce părea să ne cuprindă la un moment dat s-a spulberat, pentru că Laura a aflat din discuţiile cu Dan Sântimbreanu că intervenţia poate avea loc şi în ţară, cu şanse destul de mari de reuşită. Tot datorită acestui om minunat, Laura a luat legătura cu dr. Sergiu Stoica (Spitalul Euroclinic din Bucureşti). Aşa se face că suma ce trebuie strânsă a devenit de cinci ori mai mică decât cea iniţială, înscrisă pe afişe şi în toate mail-urile, pe care le-am trimis către fundaţii şi emisiuni tv..

7.000 de euro?! ... din nou, am gândit că e imposibil să nu strângem aceşti bani. Dar lucrurile s-au poticnit şi merg parcă mai greu decât la început. În săptămâna ce a trecut am listat nişte fluturaşi cu noile precizări şi ... am luat-o cumva de la capăt (cu sentimentul că dau buzna în casa şi viaţa oamenilor), distribuindu-i prin oraş, mai exact prin scările blocurilor, în cutiile poştale.

Laura nu are banii nici pentru intervenţia ce ar putea fi facută în ţară, iar banii se strâng foarte greu. Tumoarea are dimensiuni mari, ceea ce impune urgenţa operaţiei, şi anume până la mijlocul lunii februarie. ... e o parte din ceea ce am scris pe fluturaşi.

Astăzi, Laura a vorbit din nou cu dl. doctor. La mijlocul lunii februarie, acesta va intra în concediu, iar intervenţia se amână pentru începutul lunii martie. Vestea a fost oarecum derutantă pentru Laura şi cu greu i-a acceptat avantajele. Partea bună a lucrurilor e că astfel vom câştiga timp şi poate va mai strânge bani. Deocamdată, e bine şi pentru că Laura nu mai are (probabil datorită regimului alimentar) durerile îngrozitoare de cap care o năuceau. În plus, mă gândesc că dl. doctor va reveni din concediu în formă, ... deşi cred că e total nepotrivit să fac astfel de aprecieri în condiţiile în care ceea ce a făcut până acum e aproape de miracol.

Sper doar ca toate schimbările intervenite în problema Laurei să nu ne afecteze credibilitatea.

Începe o nouă săptămână ... Doamne Ajută!

3 comentarii:

Anonim spunea...

mi-am luat libertatea de a da nr tau de tel colegilor de la Adevarul de Seara...
succes si felicitari pentru ceea ce faci! esti un om minunat

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

...in cazul asta imi esti complice la tot ce incerc sa fac! Gestul tau e minunat! multumesc!

Anonim spunea...

Ah..."modestia" si bagarea asta in seama...boli vechi..