marți, 10 februarie 2009

La radio si nu numai

După ce ieri ne-am desfăşurat în oareşce politeţuri, de astăzi ne tutuim. Pe Mădălina Ursuleanu, editor coordonator la Radio Fix Botoşani, de fapt ... pe Mădă de la radio, am asociat-o dintr-un bun început cu o inimă maare, care stă să bată în acelaşi ritm cu tine, ... dacă ritmul tău e de bun simţ. Lucrul acesta vi se va confirma dacă îi veţi asculta vocea în spotul Ajutor pentru Laura, difuzat pe undele 99, 8 FM.
Mădă a avut pentru noi veşti bune, care vin şi din redacţia Monitorului de Botoşani, ziar în care va apărea ceva vreme anunţul Ajutor pentru Laura, la rubrica „Mica Publicitate”.

Gestul celor de la firma Capisco, faţă de care atunci nu mi-am găsit cuvintele, s-a repetat şi cu cei de la Radio Fix şi Monitorul de Botoşani. Banii pentru aceste anunţuri şi spoturi merg în contul Laurei! Mii de mulţumiri!

4 comentarii:

Anonim spunea...

D-zeu iti indreapta pasii sa intalnesti oameni minunati care sa
aline suferinta Laurei!
Te descurci grozav sa aduci vesti bune! Gina

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Multumesc, Gina! ... nici tu nu esti mai prejos!

Simo spunea...

bravo ! ne bucuram sa auzim din ce in ce mai multe vesti bune !

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

datorita ideilor voastre am vesti bune! multumesc!