sâmbătă, 28 februarie 2009

Bucuriile Laurei

"Karina, fetiţa Laurei, a câştigat un concurs de compuneri. Urmează concursul ei, unul mai dur, cu viaţa." - "Karina şi Denis sunt bucuria mea!" (Mihaela Dincă), Adevărul, 28 februarie 2009

"Laura Irimia este o tânără mămică de 32 de ani. Zâmbetul de pe chipul ei a fost şters de o boală gravă: neurinom acustic, adică o tumoare în canalul auditiv. Pentru o operaţie în România, din care este foarte posibil să iasă cu sechele, ea are nevoie de 7.000 de euro. O operaţie reuşită, în Germania, ar costa-o 35.000 de euro.

Laura a acceptat să ne scrie zilnic despre stările prin care trece pe măsură ce se apropie operaţia, programată pentru 11 martie. Până ieri se strânseseră în cont peste 6.000 de euro, sumă la care se adaugă cei 3.000 de euro donaţi de „Adevărul”.

Jurnalul Laurei episodul 13

Ca în fiecare dimineaţă, sunt trezită de glăsciorul lui Denis şi de mirosul de cafea pregătită de Eugen. Karina trece neobservată. Ea se pregăteşte pentru şcoală în linişte, lăsând să se înţeleagă că întotdeauna noaptea e prea scurtă. La ora 7.30, copiii ies împreună din casă, urmaţi de soţ. Fiecare cu drumul său: la şcoală şi la serviciu. De fiecare dată, mă duc la geam şi îi petrec cu privirea. Apoi văd de treburile casei, iar gândul îmi zboară mereu la operaţie şi la ziua în care se va întâmpla. Îmi place să îi privesc în fiecare zi pe furiş.

La amiază, copiii au venit de la şcoală. Karina a intrat în casă chicotind şi, după ce s-a grăbit la calculator, m-a chemat să îmi arate ceva.

Împreună cu încă două fetiţe, colege cu care a făcut echipă, a câştigat locul I la „Concursul Naţional Media Kinder“ din toate clasele a 5-a din şcoala ei, Şcoala generală nr. 13 din Botoşani. Am privit-o uimită, pentru că nu ştiam că a participat la acest concurs. Mă încercau lacrimile, însă mi le-am stăpânit şi am felicitat-o. Mă gândeam că în ultima vreme ne-au încercat atâtea probleme, iar frumoasa mea şi-a găsit puterea să intre în concurs şi chiar să-l câştige.

Foarte încântată de reuşită, a început să îmi povestească în ce a constat concursul. Karina împreună cu colegele ei au avut de făcut o compunere, plecând de la o propoziţie dată, iar ele au scris despre sărbătorile de iarnă. Au mai trecut şi de nişte teste de cultură generală. Am întrebat-o dacă i s-a părut greu. Aşa serioasă cum o ştiu, mi-a răspuns repede: „Aşa şi aşa”.

Karina a plecat bucuroasă să se întâlnească cu prietenele ei. De la uşă mi-a spus că premiul constă în articole sportive, dar încă nu ştie ce anume va fi. Şi bineînţeles, o diplomă. Am petrecut-o aproape fără glas, dar cu sufletul plin de bucurie. Am privit-o din nou pe fereastră.

Karina şi Denis sunt bucuria mea! Ei mă fac să uit de greutăţi şi să lupt ca să mă întorc acasă cu bine. Sunt atât de mândră de ei! Ştiu doar că urmează concursul meu.

Cei care vor să o ajute au la dispoziţie următoarele conturi, deschise la BRD pe numele Eugen Irimia, soţul Laurei
- în lei: RO75 BRDE 070S V015 8650 0700,
în euro: RO17 BRDE 070S V220 1974 0700.
Codul SWIFT (pentru ambele conturi): BRDE ROBU"

Niciun comentariu: