marți, 10 februarie 2009

Stari de peste zi

Pentru ziua de azi (deja trecută) am avut o listă cu treburi ce ... trebuiau făcute. Am început bine de dimineaţă şi aşa a mers toată ziua. Cu mult entuziasm am stabilit o întâlnire cu Mădălina Ursuleanu, editor coordonator la Radio Fix Botoşani.

După ce am primit extrasele de cont simţeam că pot să schimb lumea. Şi starea aceasta s-a amplificat după discuţia de la sediul Radio Fix. Mâine e gata spotul, audiţie, iar de miercuri difuzare.

Pe seară, când am aflat câţi oameni, necunoscuţi nouă, scriu pe blogul lor (Mariana, Friendforu şi Sorin Micutiu, Silviu Rusu, Dan Călin) despre Laura şi ajutorul de care are nevoie, eram de mult în al nouălea cer.

Apoi, Laura mi-a povestit de discuţia pe care a avut-o cu d-na Ospir Magdalina, mama lui George Ospir. La 24 de ani, George Ospir a plecat din lumea asta, ca „un martir” în lupta cu neurinomul acustic. Abia de curând, Laura a aflat că locuieşte în acelaşi cartier cu familia lui George, a cunoscut-o pe mama acestuia şi vorbesc ori de câte ori au ocazia. ... ce durere sfâşietoare am aflat la mama lui George!!! ... am simţit nevoia să o strâng în braţe pe această femeie, ca să-şi sfarme durerea şi cu plânsul meu, dar am înţeles târziu că ... durerea asta rămâne pentru totdeauna.

Un comentariu:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Astep cu nerebdare sa aud spotul...:)