luni, 16 februarie 2009

11 martie

Aceasta este data operaţiei.

Aproape că tremuram în aşteptarea telefonului de la Laura. Iar când am auzit-o în sfârşit, parcă nu o recunoşteam. O voce foarte mulţumită, liniştită şi încrezătoare, dar conştientă de riscurile mari ale operaţiei. Am vorbit despre cum au decurs lucrurile la întâlnirea cu dl. doctor şi abia acum am înţeles cu adevarat ce vroiau să spună cei care au scris despre doctorul Sergiu Stoica, ... că îi sunt datori acestuia cu liniştea şi căldura cu care le-a vorbit. Vocea Laurei mi-a confirmat asta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Contează foarte mult ca doctorul să ştie să fie încurajator. Şi moralul Laurei contează foarte mult. Eu sper şi cred că va fi bine. Rugăciunea , de asemenea, fie că este a ei fie că este a altora pentru ea, cred că ar ajuta-o foarte mult.

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Laura imi spunea aseara ca dl. doctor e extraordinar ...la infinit. Discutia cu acesta a ajutat-o foarte mult. Doamne Ajuta!