joi, 22 ianuarie 2009

Zilele astea

… sunt un amalgam de notiţe, fapte şi stări.

Nu reuşesc să fac tot ce îmi propun, mi-e greu să stabilesc priorităţi, pentru că peste ele vin alte idei, care par a fi mai importante şi trebuie făcute şi cu mai mare urgenţă.

Nu e greu să primeşti un refuz la întrebarea dacă poţi să lipeşti un afiş, atunci când primeşti, sau nu, o justificare şi vezi în ochii omului o oarecare preocupare. E mai greu să ai permisiunea dată cu indiferenţă.

E copleşitor să vorbeşti cu oameni pe care nu-i ştii, dar pe care parcă îi cunoşti dintotdeauna.

Din discuţiile cu Laura am aflat de dr. Sergiu Stoica. Am căutat şi am mai citit câte ceva despre el. Dacă Laura nu reuşeşte să strângă banii pentru operaţia în Germania, m-aş simţi liniştită să ştiu că poate să rămână în ţară, pe mâinile unui medic despre care se scrie astfel ... http://www.formula-as.ro/2008/817/lumea-romaneasca-24/dr-sergiu-stoica-neurochirurg-la-spitalul-marie-curie-din-bucuresti-9543

6 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred ca la faza cu afişul, important e sa primesti o incuviintare, chiar dacă cu indiferenţă, nu contează cum. Reactia celui cu care vorbesti trece, dar afisul ramane si asta conteaza, pentru ca daca il vede lumea, poate se strang bani. Pe de alta parte un refuz, chiar daca frumos ambalat, m-ar nemultumi. Nu pierde din vedere scopul, restul... sunt maruntisuri.

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

kati, e greu oricum ... Am mare noroc cu prieteni ca tine, care nu ma lasa sa ma pierd pe drum! Multumesc!

Anonim spunea...

Multumesc, dar n-ai cum sa te pierzi pe drum. O cunosc eu pe Ancutza........

Anonim spunea...

E foarte greu sa treci peste indiferenta oamenilor, mai ales cand e vorba de afisele in care crezi foarte mult. Am participat la o campanie ARAS (Asociatia Romana Anti Sida) si aveam nevoie sa pun cateva afise privind aceasta campanie, care ii facea pe oameni sa fie mai deschisi si sa acorde o gandire pozitive privind acest caz. Am umblat 2 saptamani dupa decan, pentru ca a refuzat din start afisarea. Dupa ce a permis, a doua zi nici nu mai existau in facultate. Trebuie sa ai forta sa o ajuti pe Laura sa stranga aceasta suma de bani! Mult succes!

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Succesul asa cum ti-am zis la tel consta in primul rand in organizare...apoi in lista de contacte...apoi in perseverenta....

Stiu ca e greu pentru ca faci pentru prima data asa ceva dar...hei....orice are un inceput...

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Te inteleg, Petrik. Cred ca nepasarea unor oameni intr-o problema care ne preocupa poate fi un accident de moment, dupa cum poate fi si o adevarata incercare.
Am putere si incerc sa o ajut pe Laura, pentru ca zilele astea am (re)descoperit oameni minunati, ... atat de minunati de zici ca-s ingeri. Puterea mea vine din marinimia lor!

Bogdane ... ma stradui, numai ca, dupa cum stii, marele examen e prea in scurt timp.