miercuri, 28 ianuarie 2009

La multi ani, Bogdane!

Bogdan mi-a fost coleg de liceu. O vreme şi coleg de bancă, până a negociat cu Laura. De atunci îmi spune sis, de la sister, iar eu, din când în când, frate. Ne-am ciondănit mereu şi răzvrătirea nu prea ne-a ţinut aproape. Dar, la nevoie, a fost tot timpul prezent. Zilele astea e fruntaş!
Astăzi, bunul meu prieten, bătrân şi bolnav, cum îi place să se alinte, împlineşte ... ani. Are o mamă admirabilă, o iubită minunată, prieteni de tot felul şi ... câteva regrete, în drumul lui.

You can sing ...


La mulţi ani, Bogdane!

9 comentarii:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Foarte dragut din partea ta..multam pentru urari...da' nu inteleg de ce stergi comentariile..hmmmm

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

... doar stii ca tehnica asta e floare la ureche pt mine!
La Multi Ani!

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Hmmm....asa sa fie....

Teodor spunea...

Auzi,parca nici asa de batran nu e sa-l pui sa cante melodia aia...:)))
Poate nu stergi postarea!

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Dar e un cantec frumos finu'...imi place....ia mai asculta-l si tu dar fara sa bei bre...

Teodor spunea...

Am incercat.Dar imi amintesc ca sunt cam la fel de "batran si bolnav" si mi se deschide apetutul de-o bere...

Teodor spunea...

apetitul...

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

auzi, Teo, ...tu crezi ca eu il iau in seama pe aniversatul nostru cand spune ca e batran ? Iar melodia e ca sa nu i se para greu bilantul !
De sters ?! ... depinde ce butoane descopar pe-aici!

Bogdane, frumos tort! La Multi Ani!

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Dar eu chiar sint batran si bolnav...doar ce am scapat de cutit daca iti amintesti...

Iar tortul...dap...yamiiii....tare bun a fost...