sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Laura Irimia: Imi doresc vindecarea

http://laurairimia.blogspot.com/2009/01/laura-irimia-mi-doresc-vindecarea.html

Campanie? Cred că e mult spus. Doar am vorbit cu mulţi oameni. Încă de la prima oră, răvăşită de veste, fosta colegă din şcoala generală, Virginia, mi-a dat o sumedenie de idei. Fără discuţie, Bogdan e un adevărat PR. Ben nu a avut nici o ezitare în încercarea de a mediatiza problema. Deşi abia ne cunoaştem, Cristina nici nu m-a lăsat să vorbesc, ştie ce are de făcut, iar mie mi-a programat o întâlnire. Carmen mă sună din când în când şi îmi spune ce a mai rezolvat, cu cine a mai vorbit, ce a mai aflat. La un moment dat, în cursul zilei, eram copleşită, aşa încât a fost nevoie să iau o hârtie şi-un pix să-mi notez ce am de făcut. Sper ca efectele să se vadă curând, adică în mai puţin de o lună, când operaţia se impune a fi făcută.

Mă bucur că Laura a rezolvat absolut toate chestiunile administrative legate de o intervenţie în Germania. A rămas problema banilor.

Sper din toată inima să scriu aici şi despre reuşită. ... şi despre oamenii preţioşi pe care îi cunosc.

Un comentariu:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Hai...ca parca se misca lucrurile putin....