marți, 13 ianuarie 2009

Marti, 13, cu noroc

Deşi l-am contactat destul de dimineaţă, domnul Adrian Bidaşcă mi-a dat acordul, cu multă bunăvoinţă, să lipesc afişele „Ajutor pentru Laura” în magazinele lui, supermarketurile Pita.

O angajată din cadrul Apetrans mi-a făcut serviciul de a-l căuta pe administratorul firmei, domnul Petru Apetrei, de la care a obţinut pentru mine acel acord şi m-a sunat ca să mi-l comunice.

Doamna director a Liceului Electrocontact, Georgeta Pogurschi, dar şi domnul Viorel Grigoraş (RVG) nu au ezitat să accepte afişele. Cale liberă am primit şi de la alţi transportatori, angajatele domnului Aurel Prisacaru (PrisCom) şi directorul autogării Botoşani.

Am simţit cum oamenii empatizează, iar asta mi-a dat curaj şi speranţă. Le mulţumesc!
A fost o zi grea, cu multe emoţii şi alergătură. Dar am avut noroc.
Doamne Ajută în continuare!

Niciun comentariu: