vineri, 20 martie 2009

RECUNOSTINTA

Laura: "Primăvara e la mine acasă, e în sufletul meu şi pentru această stare voi fi mereu recunoscătoare tuturor celor care m-au ajutat într‑un fel sau altul." - Primăvara a venit şi în sufletul meu, Mihaela Dincă, Adevărul, 20 martie 2009

"Miercuri, după miezul nopţii, Laura a ajuns în Botoşani. Revederea copiilor a făcut-o să-şi amintească ce bine e acasă.

Povestea Laurei Irimia se încheie astăzi fericit. Tânăra mămică din Botoşani a fost diagnosticată în decembrie cu neurinom acustic.

Operaţia-maraton la care a fost supusă în urmă cu 9 zile e o reuşită pentru medicii Spitalului Euroclinic. Mai bine de 30 de zile, cititorii „Adevărul” au trăit povestea Laurei scrisă chiar de ea în 25 de episoade de jurnal.

Când Laura nu a putut să scrie, redactorii v-au ţinut la curent cu starea ei de sănătate, au dat detalii despre sumele adunate din donaţii – la care „Adevărul” a contribuit cu 3.000 de euro – şi vi i-au prezentat pe „îngerii Laurei”, medicii care au salvat-o. Azi, Jurnalul Laurei a ajuns la ultimul episod.

Recunoştinţă

Drumul a fost uşor. Nu mi-a fost deloc rău, ba, dimpotrivă, m-am simţit foarte bine. Am vorbit mult la telefon, pentru că eram nerăbdătoare să ajung cât mai repede la copiii mei.

Când am coborât din tren şi am simţit aerul rece, am ştiut că sunt acasă. Bucuria m-a cuprins într-atât încât am început să tremur de emoţii, mai ales că am văzut chipurile celor dragi pe peron - unchiul meu şi Anca, verişoara mea.

Abia mi-am stăpânit lacrimile. Ne-am ţinut de mână până acasă ca şi cum vroiam să ne mărturisim minunea ce s-a întâmplat.

Am intrat în casă după miezul nopţii. Mama mă aştepta cu lacrimi în ochi. Am simţit din îmbrăţişarea ei că nu mai avea cuvinte să-şi exprime bucuria că mă vede din nou acasă.

Când mi-au auzit vocea, copiii, somnoroşi, au început să chicotească. Parcă nu le venea să creadă că am sosit în sfârşit. Spuneau încontinuu „mama, mama”, iar eu nu mă mai săturam să-i privesc.

Câteva ore au stat lipiţi de mine. Am găsit casa împodobită special pentru mine cu baloane, ghiocei şi viorele. Au fost clipe în care nu ştiam dacă să râd sau să plâng de bucurie.

Am o familie minunată şi mă voi ruga lui Dumnezeu să ne ţină cât mai mult timp împreună. Cel mai important, să fim sănătoşi!

Primăvara e la mine acasă, e în sufletul meu şi pentru această stare voi fi mereu recunoscătoare tuturor celor care m-au ajutat într‑un fel sau altul. "

Sunt foarte mulţi cei care au ajutat-o pe Laura. Personal le mulţumesc prietenilor mei, colegilor, cunoscuţilor, dar şi oamenilor pe care nu i-am cunoscut. Cei care mi-au umplut inima de bucurie şi pe care îi voi iubi pentru totdeauna sunt:

Andreea Niagu
Mirela Podovei
Gina Frăsinescu
Carmen Şotropa
Gabriela Ostafi
Amalia, Carmen, Adrian şi Florin Duţă
Roxana şi Cristian Talpiz
Bogdan Bârliga
Răzvan Viziteu
Daniel Marţincu

familia Boldea Cornelia
familia Vieru Felicia
familia Turcu Dumitru

prof. Liliana Bârliga, elevii din clasa a X-a C, a XI-a G, a XI-a B şi a XII-a H, precum şi cadrele didactice de la Colegiului Naţional „A.T. LAURIAN” Botoşani

prof. Cristina Drăguţu, elevii şi cadrele didactice din cadrul Grupului Şcolar „Dimitrie Negreanu” Botoşani

Greta Vizitiu şi prietenii ei
Tamara Ocu şi prietenii ei
Simona Gavril şi colegii săi din cadrul firmei PARMALAT Bucureşti
Marina Ghiorghiţă şi colegii săi de la Orange Shop Botoşani
Iulian Ghiorghiţă şi colegii săi de la Sala Polivalentă „Elisabeta Lipă” Botoşani
Cristina Abugulesei şi colegii săi de la RESTAURANTUL TEX CLUB din Botoşani
Personalul Teatrului „Mihai Eminescu” Botoşani
Personalul Casei de Cultură a Sindicatelor „Nicolae Iorga” Botoşani
Personalul firmei CAPISCO Botoşani


Silvia Simiuşcă
Larisa Macovei
Miluca Zamfirache

Colegii mei din DGASPC Botoşani
Simona Dediu
Roxana Botoşan
Marcela şi Marius Pohoaţă

Daniela Călin
Carmen Chiţan
Angelica Ungureanu
Daniela Coşovanu
Raluca Mocanu
Lenuţa Olaru
Lenica Bulgariu
Daniela Oroşanu
Carmen Pătârniche
Alexandru Colbu
Marius Budăi
Marius Oroşanu


Anca Nichita, ziarul Adevărul de Seară
Anca Burlea, Gabriela Erdic, Mirela Ciorogar şi Andrei Cafelute, postul TV Tele M Botoşani
Mirela Barbă, revista Libertatea pentru femei
Virginia Constantiniu, Tudor Chiriac, ziarul Monitorul de Botoşani
Mădălina Ursuleanu şi echipa de la Radio Fix Botoşani

Mihaela Dincă
Dan Sântimbreanu

Faţă de dăruirea dr. SERGIU STOICA şi a dr. ANCA VIŞAN, dar şi a celorlalte cadre medicale, pot să mai spun doar că ... intervenţia lor nu a schimbat numai viaţa Laurei ... Şi le mulţumesc din suflet!

Mulţumesc din toată inima tuturor celor care au ajutat-o într-un fel sau altul pe Laura!
Dumnezeu să vă ocrotească pe toţi!

Niciun comentariu: