duminică, 29 martie 2009

de primavara

Pretestarea pentru INM m-a trimis pentru o zi în Iaşi. Am ajuns în Fundaţie şi am simţit, ca întotdeauna, că din locul acela poţi cuprinde lumea întreagă ...

Aşteptând începerea testării, atenţia mi-a fost atrasă de cei mai tineri dintre participanţi, bineînteles studenţi. Fetele, cochetele, vorbeau de bijuterii, haine, shopping. Băieţii de meciul României cu Serbia. Pe alocuri îşi mai aminteau de câte un examen, coleg sau profesor. Discuţiile despre tot felul de chestii şi aiurea m-au molipsit de veselie. Însă, la un moment dat, mi-am amintit de Cătălina şi Alexandra. Şi ele sunt studente. Povestea lor o ştiţi ...

Când am terminat, tumultul de pe străzile Copoului şi soarele orbitor păreau să anunţe o explozie. ... de bucurii şi tristeţi. ... de primăvară! "(...) de visuri şi păreri ...."

Niciun comentariu: