marți, 17 martie 2009

Matei a ales

Matei Alexandru la 5 luni ... să dorm sau ...să nu dorm ??... îi place vara la ţară

Astăzi finuţul meu Matei a împlinit un anişor. Îmbrăcat de sărbătoare, ne-a cucerit pe toţi, i-am urat de multeee ori LA MULŢI ANI! şi a ieşit ... cam ciufulit din cauza prea multor pupici.

I-am tăiat moţu' împreună cu celelalte două năşici, iar Matei a ales: pixul, seringa, telefonul şi muzicuţa.
După povestea cu Laura, aş putea să îmi imaginez că ... finuţul meu va învăţa foarte bine, va deveni un medic minunat şi atât de amabil cu pacienţii, încât va discuta cu ei anumite probleme, la telefon, iar, dacă va face operaţii grele, lungi şi obositoare, ar fi posibil ca în acest timp să asculte muzică ...

Să dea Dumnezeu să fie sănătos, în continuare la fel de şotios şi atât de şmecher pe cât promite!

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani!