marți, 7 aprilie 2009

MERGETI LA MITING!

Când am început să „strig” după ajutor pentru Laura, prietenii mei m-au asaltat cu tot felul de idei, ... de-abia puteam să le dau curs. Printre multe altele, bunul meu prieten Bogdan mi-a atras atenţia că, în Bârlad, nişte liceeni au manifestat pentru colegul lor aflat în suferinţă. Era o idee … Însă, atunci nu am avut timp să mă gândesc la posibila finalitate a acesteia şi nici la povestea celui care i-a determinat pe tinerii bârlădeni să iasă în stradă.
Acum am aflat amănunte despre situaţia lui Cătălin Micu, dar şi a lui Dragoş Croitoru. … mai e şi Alexandra Ostafi! Mai e şi domnul Cătălin Grădinaru! Şi sunt convinsă că în fiecare colţ de ţară sunt de găsit astfel de poveşti triste, mulţi oameni suferinzi, fără nici o speranţă, pe care autorităţile îi ignoră, ca să nu spun că îi sfidează!

Zilele trecute mă gândeam … ce s-ar întâmpla dacă rude, prieteni, colegi, cunoscuţi, toţi cei solidari cu aceste persoane grav bolnave ar ieşi în stradă pentru a atrage atenţia celor ce ne conduc, asupra problemelor cu care aceşti oameni se confruntă ?! Şi iată că parte din gândul meu nemărturisit devine realitate, azi, 7 martie, în capitală, în Piaţa Victoriei! MERGEŢI LA MITING! Poate … azi în capitală, mâine în toată ţara!!! ... Pentru că altfel nu se poate!

Niciun comentariu: