joi, 23 aprilie 2009

Necaz, -uri

Am convenit cu Alexandra să mă ţină la curent cu starea ei. ... spre seară, am găsit mesajul ăsta:

"Am fost azi la spital şi nu prea e de bine. Iar mi-au crescut transaminazele la 600 ... Cum las tratamentul cu cortizon, cum cresc ... Medicul care mă tratează mi-a zis că nu ştie ce să-mi mai facă ... S-a consultat şi cu alţi medici, mi-a făcut tot felul de analize şi nu îi dă de capăt hepatitei mele. A mai spus că, în momentul de faţă, în starea asta, nici nu se pune problema de transplant. Trebuie să rezolvăm mai întâi problema cu ficatul. În concluzie, trebuie să merg la Fundeni. Când am aflat toate astea nu mi-au picat prea bine. Chiar deloc. M-am cam descurajat pe moment, dar mi-a trecut repede. Urmează să merg într-un oraş pe care nu îl cunosc şi care nu îmi place deloc ... dar ce să fac ... trec eu şi peste asta (şi un zâmbet)."

La ultimele analize, Alexandra a fost depistată şi cu hepatită cronică activă-obs autoimună.
Altfel, e o fată curajoasă ...

3 comentarii:

Kati spunea...

E crunt. Imi pare rau pentru ea.

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Kati, din pacate, un necaz nu vine niciodata singur ... Dar am credinta ca va reusi sa treaca peste toate.

Curajul ei e admirabil si trebuie sa o ajutam!

Laura Irimia spunea...

Asai un necaz nu vine singur,asa am patit si eu, dar totul o sa fie bine . Iti doresc sa strangi banii sa te faci sanatoasa si sa ne cunoastem ca sa ne povestim prin ce am trecut.
DOAMNE AJUTA !!!