marți, 21 aprilie 2009

Promisiunea Alexandrei

Astăzi, prin oraş, am întâlnit-o, pentru prima dată, pe Alexandra. Din întâmplare. Am vorbit puţin, oarecum în grabă, dar ca şi cum ne cunoşteam de multă vreme. ... se pregătea să mergă în Iaşi, la facultate.

Alexandra e micuţă de statură şi nu i-aş fi dat decât vreo 18 din cei 23 de ani, pe care îi are. Am vorbit mai târziu, când a ajuns în Iaşi.

Am întrebat-o cum au fost sărbătorile ... "A fost bine acasă. De fapt, am fost mai mult plecată pe la bunici. Am ajutat şi eu cum am putut în ajun, am fost la biserică şi am luat lumină, apoi la cimitir ... aşa se face acolo. A doua zi am fost la cealaltă bunică, cu gândul să rămân la ea până azi. Numai că se uita la mine şi începea să plângă şi nu suportam să o văd aşa. Şi am plecat ... am stat doar câteva ore. Am avut ocazia să văd ce a mai învăţat frăţiorul mai mic. Are doar un an şi două luni. E încăpăţânat şi a făcut numai prostioare ... "

Am stabilit ca data viitoare când vine acasă, în Botoşani, să ne întâlnim şi să vorbim pe îndelete. Alexandra mi-a promis că, într-o zi, vom face un tur împreună. Pe motor, bineînţeles.
Şi vrea să se ţină de promisiune. "Treaba cu motocicletele ... boală se numeşte ... Acum încerc să mă resemnez pentru că nu funcţionez 100%, dar o să se rezolve şi asta odată ..."
Alexandra este diagnosticată cu aplazie medulară idiopatică formă severă. Vă rog, o ajutaţi să se ţină de promisiune ?!

Cont în lei: RO27 BRDE 070SV 223 86 200 700
Cont în euro: RO97 BRDE 070SV 227 24 300 700

Niciun comentariu: