joi, 23 iulie 2009

Cateva vesti despre Alexandra

Din luna mai, Alexandra Ostafi este internată în Clinica Louis Ţurcanu din Timişoara. După analize şi analize, a început tratamentul de care îi era frică.


Am făcut un tratament cu thymoglobulină. Am avut 5 zile de perfuzie aproape continuă. Reacţiile adverse au fost chiar neplăcute ... febră, dureri de muşchi, ca la febră musculară, greaţă şi altele, multe şi mărunte ... Dar putea să fie şi mai rău. Acum mă simt bine, am trecut peste partea mai grea, de-acum aşteptăm rezultatele.


Dacă nu îmi revin în câteva luni, repet tratamentul şi, dacă nici aşa nu e bine, abia atunci trebuie fac transplantul.


Ultima noastră discuţie a fost scurtă, dar ne-am reamintit, chicotind, de promisiunile pe care trebuie să le ducem până la capăt.
Minsk-ul Alexandrei
Alexandra are în continuare nevoie de ajutor.

Cont în lei: RO27 BRDE 070SV 223 86 200 700
Cont în euro: RO97 BRDE 070SV 227 24 300 700
Titular conturi: Gabriela Ostafi, mama Alexandrei

Niciun comentariu: