luni, 25 mai 2009

Ioana Pirvu, prietena prietenei

"Are 23 de ani. Mulţi ar spune că are toată viaţa înainte. Fără ambii sâni şi după ani întregi pierduţi prin spitale, Ioana Pîrvu ştie că viitorul nu mai depinde de ea. „Până acum trei ani credeam, ca şi voi, că o boală gravă nu mă poate lovi tocmai pe mine“, îşi aminteşte cu tristeţe Ioana. Acum, corpul ei lovit de metastaze luptă zilnic cu boala." - Ioana mai speră într-un miracol care s-o salveze, Mihaela Dincă, Adevărul, 25 mai 2009

Mihaela a ajutat-o enorm pe Laura. Am împărtăşit împreună cu ea o altfel de bucurie decât cunoscusem până la povestea de succes a verişoarei mele. Zilele trecute am primit un mail de la Dan, despre Ioana Pîrvu. Vestea că aceasta este prietena Mihaelei m-a descumpănit ...

mihaela dinca: ioana pîrvu e prietena mea
mihaela dinca: am fost colege de liceu

mihaela dinca: ...la ultimele analize i-a iesit un chist pe ficat
mihaela dinca: si pete pe plamani
mihaela dinca: cand am fost sambata acasa la ea...am plecat pe trei carari
mihaela dinca: mama ei plange non-stop

Pentru cei care vor să o ajute pe Ioana …
conturi deschise la BRD, sucursala Câmpina
În lei: RO85BRDE300SV55380303000
În euro: RO28BRDE300SV55468743000

Ioana poate fi contactată la adresa de e-mail: lory_campina@yahoo.com

Ioana Pîrvu: "În aceste momente grele mă poţi ajuta cu un sfat şi cu o încurajare. Pentru mine chiar şi o sumă mică de bani contează."

http://ioanapirvu.wordpress.com/

decembrie 2009 - Ioana nu mai e printre noi ... Dumnezeu s-o odihnească!

Niciun comentariu: