miercuri, 13 mai 2009

Inimioare pierdute. Inimioare gasite

O idee excelentă ... pentru Inima Copiilor în Campania pentru Marie Curie!

Dacă întâlneşti o inimioară specială, desenată pe trotuar, decupată într-o poartă, zgâriată pe-o bancă, schiţată pe un caiet sau pe unde ştii tu, fă-i o fotografie, pune-o pe blog şi dă de ştire: trimite-o la inimioaregasite@inimacopiilor.ro.

Fiecare inimioară găsită face 2 euro, iar pe tine nu te costă nimic. AEROTRAVEL LUFTHANSA City Center va dona pentru fiecare inimioară găsită 2 euro, în numele tău, pentru dotarea departamentului de neurochirurgie a Spitalului de copii "Marie Curie" Bucureşti.
Ce am găsit eu prin casă:
inimioară de la finuţul meu Matei
felicitare cu inimioară de la Ami şi Adi
o cană pentru bunătăţi
O fi bine ?! Voi vedea.

UPDATE: Am primit mail de la Enona, de la "Inima Copiilor". Mi-a scris că e bine ...
"Îţi mulţumim mult, Anca
sunt foarte frumoase inimioarele găsite de tine! Mai ales că, sunt sigură, le-ai fotografiat special pentru noi. Şi ne vor fi şi de foarte mare folos pentru ca, asa cum stii, Aerotravel va dona câte 2 Euro pentru fiecare. Am adăugat imaginile la colecţie, vom scrie despre ea în următoarea notă de jurnal."
FĂ ŞI TRIMITE ŞI TU NIŞTE POZE CU INIMOARE!
cu un SMS la 858 donezi 2 euro
pentru copiii bolnavi de inimă

Niciun comentariu: