joi, 4 decembrie 2008

dor de munte.2

Suntem în decembrie. Acuşica anul se încheie. La munte nu am cum să mai ajung până anu' viitor. La capitolul munte, bilanţul se încheie în deficit. Ca să îmi alimentez optimismul, fac un remeber, uitându-mă la nişte poze ...
Prin vara lui 2007, Ceahlăul în toată frumuseţea lui

Pe drum înspre Cheile Bicazului

Pe dreapta, alte chei, Sugău Munticel am urcat

se vede vreun om ? dar aici ?
Merită să iei prânzul sus!

... dar şi micul dejun

Şi altădată, muntele ne aştepta ...

Vremea a ţinut cu noi!

Covoraşul de la intrare în ... Moara Dracului (Câmpulung, Suceava)

am trudit un pic până sus

cândva aici era un pod şi o apă mareÎntotdeauna, la întoarcere ...
ne e fooaamee!

5 comentarii:

MirelaS spunea...

Fooarte frumos. Mi-a venit cheful de munte. Iarna nu sunt chiar fan munte... daar mers la o cabanuta draguta...
Ca sa inteleg: "bilanţul se încheie în deficit" adica ai fost mai mult la mare?:))

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Mie imi place si iarna, mai ales daca e zapada si rost de-o bulgareala, sanie si vin fiert.
Nuu, nu am fost deloc la mare, iar la munte de prea putine ori ... O sa iti povestesc.

Anonim spunea...

N-ai fost deloc la mareeee??? Doamne nici nu ştii cât ai pierdut. Marea vorbeşte.....he heeee......Să mergi să admiri marea in sine, fără legătură cu atmosfera de distracţie de pe litoral. Să fii atentă la EA... ai să ai cu ce să-ţi răsfeţi sufletul.

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

... "deloc" insemnand anul asta. Imi place marea, dar de munte sunt indragostita ...

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Foarte drumos pe acolo...ar trebui sa mai fac si eu o excursie in zona..