sâmbătă, 20 decembrie 2008

Happy Go Lucky

În sfârşit, am reuşit să văd filmul Happy Go Lucky, despre care am tot auzit în ultima vreme (... nominalizări, premii, opinii favorabile şi critice deopotrivă). Actriţa din rolul principal, Sally Hawkins, a luat, anul ăsta, premiul Ursul de Aur la această categorie.
Mie mi-a plăcut rolul instructorului auto, jucat de actorul Eddie Marsan. Pentru felul în care acesta îşi învăţa clienta şi aştepările lui care nu s-au pliat pe ... happy go lucky, cred că el merita un premiu.
Altfel, nu am râs, nu am plâns, filmul nu mi-a oferit infuzia de energie la care mă aşteptam sau măcar un pic de bună dispoziţie. Nu am găsit un subiect în acest film, iar, dacă există vreunul, e atât de superficial abordat, încât ... e păcat de titlu.

Un comentariu:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Se mai intampla....asa e cu laudele prea multe....