miercuri, 5 noiembrie 2008

Prietenii mei

Nu sunt printre norocoşii care pot să spună ... frate-miu ... sau sor-mea nu ştiu ce ... au făcut, au zis etc.. Mi-ar fi plăcut să am. Poate că aş fi învăţat multe dintr-o astfel de relaţie şi cu siguranţă firea mi-ar fi fost alta. Poate şi din cauza asta, ataşamentul faţă de prietenii mei e profund şi aproape indestructibil.
Nu o dată ni s-a întâmplat să avem discuţii şi să ne aflăm în situaţii contradictorii atât de puternice, încât mie îmi provocau o durere fizică. (Hei! nu râdeţi! ... că n-a fost vorba de vreo cafteală!) De multe ori am fost aşa de supărată pe unii dintre ei, că nu înţelegeam cum a ţinut prietenia noastră şi nici nu mai vedeam vreo cale de împăcare. Ce a făcut timpul şi cum?! Nu ştiu! Întrebaţi-l! ... pentru că prietenii care m-au supărat ori pe care i-am supărat cândva sunt aceiaşi şi astăzi. Inevitabil, fiecare dintre noi, ca şi relaţia noastră, e un pic altfel decât la început, atunci când ne-am cunoscut. Dar cine mai e la fel ca atunci când a venit pe lume?

P.S. Câţiva dintre ei sunt cam departe, geografic vorbind. Uneori, dorul de ei o ia razna şi abia aştept să-i întâlnesc. Ca să povestim până târziu despre lucruri importante şi aiurea. La un pahar de vin, bineînţeles.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Prietenii ti-i alegi, fratii nu.... De asta, in relatiile cu prietenii ai "loc de intors", ai o paleta mult mai mare de alegeri si posibilitatea de a-ti exercita LIBERUL ARBITRU. Poate din cauza asta, in relatiile cu PRIETENII suntem mai mult noi insine, suntem mai adevarati. Daca suntem in acea relatie este pentru ca VREM nu pentru ca TREBUIE, si de aceea legatura sufleteasca cu prietenii este de cele mai multe ori mai puternica si mai adevarata decat cu fratii... Si inca ceva. Nu fi trista ca n-ai frati. Cunosc persoane care au ..si.... ce daca?......

Simo spunea...

...si cati dintre prietenii tai vin la o intalnire la un paharel de vorba cu borcanul cu masline...hmmm ???

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Sunt de acord cu tine, kati! Sper sa nu te fi suparat cumva, pentru ca mai mult decat vroiam sa subliniez ca mi-ar fi placut sa am un frate sau o sora, am vrut sa fac o declaratie de iubire prietenilor mei. Iar tu te numeri printre ei!

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Asa patanie cu prieteni cu masline nu mi s-a mai intamplat! ... Have I told you later that I love you ?!