vineri, 24 octombrie 2008

U2 i love u

Vestea bună a concertului cu Sting a pălit dintr-odată. Pentru mine, parcă nici un alt concert, care a fost sau care va mai fi la noi, nu mai contează atât de mult ca al celor de la U2. De când am aflat vestea, o uşoară euforie mă urmăreşte de dimineaţă până la amiază şi mai abitir spre seară. Mai mult pe zi ce trece. Zâmbesc pe ascuns. Iar uneori chiar mă apucă râsul când realizez că ... mă simt ca şi cum aştept concertul ăsta încă de când eram mică. Culmea e că oamenii ăştia m-au cucerit definitiv nu de foarte multă vreme, ci abia după ce i-am văzut cum sunt în concerte.
Bineînţeles că acum îi ascult şi mai des şi, chiar dacă noul album nu e încă lansat şi sunt negocieri cu privire la data concertului, mă gândesc că se apropie clipa. Şi zâmbesc.
E greu de spus în cuvinte cum îi percep eu ... Minunaţi ? Fantastici ? Magnifici ? Nah! Nu. Astea sunt vorbe de poveste, iar Bono, The Edge, Adam, Larry par a fi, cu muzica lor, prea cu picioarele pe pământ.
Orice superlative la adresa lor mi se par încercări ieftine.

La cafeaua de dimineaţă nu vor lipsi, ba chiar cred că vor obţine monopol, începând cu probabil cea mai bună interpretare a piesei With or without you.

6 comentarii:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Ete...ce inseamna un fan dedicat...

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

inhi

MirelaS spunea...

Asa sunt eu cu Depeche Mode...sunt trupe pe care ni s-au pus pur si simplu la inima. La vestea ca vor avea concert ne bucuram de zici ca vin in vizita la noi:)

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

daa ... intr-adevar, e un confort si o stare de bine ca si cum mi-as re-vedea niste vechi si buni prieteni!

Simo spunea...

bun bun...asta inseamna ca vei veni cu siguranta la anu' la concert si o sa ai nevoie sa te gazduim...uite asa ne mai iese un borcan de dulceata de capsuni...yummy...

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

normal! pentru asa gazde dulci un borcan de dulceata ... pe masura!