sâmbătă, 18 octombrie 2008

Songs from the Labyrinth

Când am aflat de concertul lui Sting la Bucureşti, m-am bucurat ...wow! şi, bineînţeles ca în multe alte situaţii, mi-am propus să fiu acolo, la momentul cântării.
Apoi am căutat noul album pe care îl va aduce cu el. L-am ascultat şi nu pot să spun că m-a cucerit. Dar ascultaţi această piesă: Walsingham. Chiar dacă ar cânta doar cele 37 de secunde cât durează Walsingham, ar merita să faci un drum cu autocarul, de 7 – 8 ore, Botoşani - Bucureşti, ca să-l auzi.
Sunt convinsă că va fi un concert pe cinste, pe măsura lui Sir Sting.

3 comentarii:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Pai asa sa faci...te asteptam la concert...:)

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

da, sper sa reusesc. pana atunci eu va astept pe-acasa!

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Pai ramane cum am zis..in noiembrie..a...si mai tine telefonul ala deschis....