sâmbătă, 12 mai 2012

Rivali într-o competiţie, aliaţi în viaţă

Numele meu este Iulia şi îl iubesc pe Ştefănuţ!
Ne-am cunoscut la un festival de teatru, unde noi reprezentam trupe din oraşe diferite. Viaţa a făcut ca, din rivali într-o competiţie, să devenim aliaţi în viaţă, pentru că ne-am plăcut din prima clipă în care ne-am văzut şi am reuşit să schimbăm două cuvinte. Mi-aduc aminte cum voiam să aflăm mai multe şi mai multe unul despre celălalt şi cum ne sorbeam cuvintele, conştienţi fiind de obstacolul ce ar fi urmat între noi după finalizarea zilelor festivalului: distanţa foarte mare dintre noi, eu fiind olteancă, el moldovean.

Însă viaţa ne-a demonstrat că acolo unde există iubire sinceră şi încredere, distanţa nu este o piedică. Aşa că relaţia noastră a continuat la distanţă şi orice revedere lunară era o sărbătoare. Urmând cursul firesc al vieţii, m-am mutat în Iaşi după terminarea studiilor, pentru a fi cât mai aproape de omul pe care îl iubesc, îndreptându-ne spre marele eveniment al vieţii noastre, căsătoria.

Însă viaţa ne-a pus în faţă un alt obstacol: boala lui Ştefănuţ – limfom non-hodkin. A fost un şoc pentru noi şi pentru familiile noastre vestea bolii lui, dar, fiind nişte mari luptători şi, evident, cu ajutorul bunului Dumnezeu, o să trecem şi de acest hop ce stă în calea împlinirii noastre.

Ajutaţi-ne şi voi să ne ducem visul la bun sfârşit, acela de a fi împreună şi de a ne întemeia o familie. Fiţi şi voi aliaţii noştri, de data aceasta în lupta cu boala, şi veţi ajuta un tânăr energic, frumos, glumeţ, inteligent să îşi recapete zâmbetul şi să îşi recupereze viaţa de dinainte, iar momentul bolii să fie doar un vis urât în viaţa noastră. Acest transplant cu celule stem, după cum afirmă cu tărie medicii, reprezintă o şansă reală de salvare a lui. Orice sumă poate contribui la salvarea vieţii lui Ştefănuţ. Şi, dacă n-am fost suficient de convingătoare, priviţi-l şi vă veţi convinge că merită ajutorul vostru:

Conturi BCR
în lei (RON): RO43RNCB0175080032030001
în euro: RO16RNCB0175080032030002
Pentru a putea depune bani din străinatate trebuie şi codul SWIFT al băncii care este: RNCB RO BU
Titular cont: Maria Răcilă, mama lui Ştefănuţ

Maria Răcilă - 0751 103767
Anca Grădinaru – 0744 221199

Un comentariu:

Camelia spunea...

Cate.ro este o platforma de oferte, reduceri si promotii online, actualizata zilnic cu produse selectate de la cele mai cunoscute magazine online din Romania.