luni, 28 decembrie 2009

Ajutor pentru Ramona!

Mirela Ciobanu e colega mea de muncă. Ramona Elena Ciobanu e nepoţica ei. Despre Ramona, am vorbit şi cu Gina, fosta mea colegă din şcoala generală, care îi cunoaşte problema de la colega ei din liceu, care e sora doamnei Lozneanu, mama Ramonei. Familia Ramonei locuieşte la un pas distanţă de mine.

... lumea e mică. Exerciţiul empatiei nu e simplu, dar trebuie încercat.

Într-una din zile, colega Mirela îmi povestea ce copil minunat e Ramona, „cuminte, sensibil şi în aparenţă firav. În realitate este o fiinţă puternică, dornică să lupte pentru ... viaţă. E oarecum introvertită, refugiul său fiind în muzică. Dar mediatizarea bolii sale a produs o schimbare teribilă cu ea, mai ales din momentul în care a fost pe scenă alături de Moş Crăciun.” La concertul Filarmonicii de Stat Botoşani. Chiar dacă se temea de reacţia colegilor de şcoală, a vecinilor şi a oamenilor în general, acum e optimistă şi zâmbeşte, pentru că întrevede speranţa de a se vindeca. Boala ei: limfom malign Hodgkin, stadiul II A, formă cu scleroză nodular. Mirela a iniţiat o campanie şi luptă pentru nepoţica ei.

Nu demult, am întâlnit-o întâmplător pe Ramona, prin oraş, am făcut cunoştinţă şi am încurajat-o. Mi-a zâmbit tot timpul şi m-a cucerit prin vioiciunea cu care a purtat prima noastră discuţie. Este atât de frumoasă cum nu vă puteţi închipui. Chiar şi aşa, mărginiţi de o aură maronie, care acum îi trădează boala, ochii Ramonei sunt de poveste. O poveste pe care vrea să o trăiască!

Ramona nu vrea să moară ! Iar noi putem fi parte din povestea ei !

Cont la BRD: RO81 BRDE 070SV 24638430700 RON

CONTURI NOI: RO87 RNCB 0041 1137 2012 0001 RON
RO60 RNCB 0041 1137 2012 0002 EURO

conturile noi sunt deschise la BCR, sucursala Botoşani, pe numele Ciobanu Elena Ramona, COD SWIFT sau BIC: RNCBROBU.

Campanie în presă:

Dorinţa unei fetiţe de 16 ani: să se vindece de cancer, Adevărul de seară Botoşani

"Nu mă lăsaţi să mor!", Libertatea

P.S. Am aflat de la mama ei că, de curând, Ramona a început să compună.

Niciun comentariu: