miercuri, 24 iunie 2009

Trei surori si Amadeus pentru salvarea Alexandrei

În clinica din Timişoara, Alexandra aşteaptă tratarea şi vindecarea unor afecţiuni stomatologice, pentru a i se putea începe administrarea unui tratament cu imunoglobulină.
În aşteptarea unor rezultate la analizele făcute, a fost trimisă pentru câteva zile la Buziaş, unde ... îmi spunea că "m-am simţit din nou copil. Fără nicio grijă. Am jucat şi volei. Am uitat complet în unele momente pentru ce eram acolo."

Alexandra ţine legătura cu foştii colegii. Ei au terminat facultatea, au dat examenele finale şi ... "Au luat licenţa toţi." Despre despărţirea de ei, mi-a spus că i-ar fi fost greu, dacă era o despărţire faţă în faţă. ... "la fel şi cu camera de cămin în care era al 4-lea an de când stăteam. Mi-ar fi fost mai greu să îmi iau eu lucrurile."

Acasă, la Botoşani, actorii Teatrului Mihai Eminescu vor urca pe scenă joi, 25 iunie, orele 16.00 şi 19.00, în spectacolele Trei surori şi Amadeus, în campania pentru salvarea Alexandrei. Intrarea va fi liberă, iar spectatorii vor putea face donaţii în urnele aflate în sălile de spectacol.

Trei surori şi Amadeus pentru salvarea Alexandrei Ostafi! http://www.stiri.botosani.ro/

Veniţi la teatru să o ajutaţi pe Alexandra!, Bogdan Caliniuc, Evenimentul de Botoşani, 24 iunie 2009

Viceprimarul Alexa s-a alăturat campaniei de salvare a Alexandrei, Bogdan Caliniuc, Evenimentul de Botoşani, 19 iunie 2006

UPDATE 26 iunie "Pentru Alexandra Ostafi, bolnava de leucemie intr-o forma grava, botosanenii si-au deschis punga si au donat 20 de milioane de lei la o singura reprezentatie a actorilor Teatrului "Mihai Eminescu". Si reprezentanti ai autoritatilor locale au raspuns acestei strangeri de fonduri si au donat sume importante." - Cosmin ZAMFIRACHE, Intr-un singur spectacol, Actorii au strans 20 milioane de lei pentru Alexandra, Jurnalul de Botoşani, 26 iunie 2009

Alexandra este diagnosticată cu Aplazie medulară idiopatică formă severă şi Hepatită cronică activă-obs autoimună.

www.telembt.ro Teatru de caritate, fără succes

2 comentarii:

Movi spunea...

bravo tuturor pentru initiativa! orice mic ajutor conteaza enorm!

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Movi, BRAVO! e valabil si pentru tine! Nu demult, o prietena îmi spunea ... De ce ascundem ca suntem buni? Chiar asa ?! De ce ?! Hai sa aratam asta! Fiecare asa cum poate!