joi, 22 octombrie 2009

Splendoare in octombrie

5 comentarii:

Kati spunea...

Suuuper! MULTUMESC!

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Kati, imi pare rau ca nu te-am gasit ca sa iti dau marea la telefon.

Chiar daca, la sosire pe litoral (pe seara, e drept), vantul m-a smotocit ca pe mine, iar marea m-a sficuit cu stropi reci, mai apoi am gasit-o blanda ca o pisicuta ... Neinchipuit de frumoasa intr-un anotimp care nu e al ei!

Kati spunea...

Ba da. E al ei. Toate anotimpurile sunt ale ei. Te pup.

Tudor Chiriac spunea...

Buna seara.Imi pare rau ca scriu aici, dar nu am o adresa de mail. Daca ati putea cumva sa popularizati, nu neaparat textul, dar ideea de maine din Monitorul de Botosani. Pana pe 17 Cerasela tre sa faca rost de 2000 de euro, defapt chiar mai devreme, sa plateasca biletele. E programata la Viena la consultatie, la Spitalul Universitar Viena si cam atat costa drumul pentru ea si mama ei. Multumesc

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

Buna seara, d-le Chiriac. Nu e nicio problema ca ati scris aici. Cu un pic de intarziere am scris si eu despre Cerasela. Sper din tot sufletul sa reuseasca sa stranga banii, sa faca operatia si sa fie bine!