joi, 24 septembrie 2009

Tu cui spui "Jos Palaria!" ?!

"Tu cui spui "Jos Pălăria!" ?! L-am privit pe tata zâmbind, pentru că nu ştiam de ce mă întreabă şi m-am întors spre mama, încercând să înţeleg. Din priviri, zâmbind, mama a insistat să răspund. Când am văzut că treaba e "serioasă" - la momentul acela, nu ştiam de campania Pro Tv - am hotărât că trebuie să mă gândesc pentru că ştiu mulţi oameni demni de admiraţie. Dar tata nu m-a lăsat să-l întreb de ce întreabă şi m-a provocat din nou ... "ghici cui spun eu "Jos Pălăria!"?! Am zis că e prea mult, că nu aş putea să ghicesc ... şi m-am dus cu gândul tocmai la perioada în care lucra în armată, că poate o fi vreun fost superior de-al lui, cu multe grade ... Apoi, amândoi deodată au spus: doctorul ... şi toţi trei: Stoica! ... şi eu am încheiat: ... şi dr. Anca Vişan! Ne-am felicitat reciproc, tot din priviri, şi ne-am văzut fiecare de treburi.

Isabelle Lorelai scria despre doctorul Sergiu Stoica: nu dă interviuri, nu vrea să apară la tv sau în ziare. Ce nu poate însă domnul dr. Sergiu Stoica este să le interzică oamenilor să vorbească frumos despre el. Chiar aşa! Iar oamenii vorbesc. După câte mi-a povestit Laura, înţeleg că e aproape imposibil să vorbeşti îndeajuns de frumos despre dr. Stoica sau despre dr. Anca Vişan.

Pentru profesionalismul şi devotamentul cu care îşi tratează pacienţii, JOS PĂLĂRIA neurochirurgului Sergiu Stoica! JOS PĂLĂRIA medicului anestezist Anca Vişan!
Oameni minunaţi, "extraordinari ... la infinit", cum spune Laura! Ei sunt cei cărora şi eu le spun: JOS PĂLĂRIA!

3 comentarii:

Movi spunea...

da este o emisiune de apreciat mai ales in zilele noastre cand se pare ca pe la tv apare doar circ!
sunt si lucruri mult mai importante care merita promovate, lucruri care sa ne aminteasca ca suntem umani si mai ales in aceste vremuri de criza sa ne incurajeze si sa arate ca putem fi cu adevarat oameni pentru oamnei!

Kati spunea...

Eu iti spun JOS PALARIA tie, pentru campaniile umanitare pe care le faci si pentru daruirea cu care ajuti oamenii aflati in situatii limita. Sa fii sanatoasa!

Anca Marţincu (Grădinaru) spunea...

@Movi, sunt de acord cu tine. E nevoie mereu de asemenea campanii, in noianul de rautati si tampenii, altfel, atat de des promovate.

@Kati, stiu ca ai o parere buna despre mine. MULTUMESC! Insa e atat de putin ce fac eu, sper ca ajuta, cred ca ajuta. As vrea sa pot face mai mult.