duminică, 1 martie 2009

Ami

Amalia are doar 8 ani şi jumătate. Îi place să meargă la munte, şi nu doar ca să privească. După cum ar spune ea ... ce excursie ar fi asta ? Şi Adi, frăţiorul de 7 ani, e de aceeşi părere. Dacă nu eşti atent, el trece direct la fapte. Cu ei trebuie neapărat să urci!

Ami şi Adi la Cascada Cailor, Borşa, septembrie 2006
Altfel, Ami e un copil liniştit. Aproape că nici nu îi simţi prezenţa. Dar întotdeauna uimeşte prin felul în care arată că, de fapt, ... e prezentă. Într-una din zilele trecute, vorbind despre Laura, Ami i-a sugerat mamei sale că eu aş putea să merg ... să dansez pentru verişoara mea. La emisiunea „Dansez pentru tine”. A aflat apoi că Laura a reuşit să strângă banii şi că este deja programată pentru operaţie. Şi discuţia a continuat.

Cu siguranţă, Amişor a auzit că mi-ar place să iau nişte lecţii de dans şi ... aşa s-a gândit ea, să merg eu la emisiunea aceea ca să dansez pentru Laura. E un copil extraordinar şi nu e prima dată când îmi umple inima de bucurie!

Niciun comentariu: